Administratief beheer

Bestuursondersteuning en heldere communicatie

IBB VvE Beheer verzorgt de complete administratie van uw VvE:

  • Bestuursondersteuning: Wij adviseren het bestuur bij de dagelijkse gang van zaken, houden op de hoogte van lopende zaken. Ook nemen wij het initiatief voor een bestuursvergadering ter voorbereiding van de algemene ledenvergadering;
  • Vergaderen: wij organiseren in overleg met het bestuur de algemene ledenvergadering, stellen de vergaderstukken op, versturen tijdig uitnodigingen en regelen een vergaderlocatie. IBB stelt de notulen op en informeert de leden;
  • Verenigingsgegevens: wij zorgen ervoor dat de verenigingsgegevens actueel zijn en nemen het bestuur hiermee een taak uit handen.
  • Correspondentie: wij zorgen ervoor dat de leden op de hoogte zijn.
  • Archief: op het online portaal bewaren wij alle schriftelijke verenigingsstukken, zoals de splitsingsakte, huishoudelijk reglement en vergaderstukken;
  • Informeren derden: wij informeren de notaris wanneer een eigenaar zijn appartementsrecht verkoopt en zorgen voor de (financiële) afwikkeling hiervan;
  • Privacy: wij beheren de persoonsgegevens van de leden op een veilige manier.

Op deze manier weten de vereniging en haar bestuur dat aan de wettelijke eisen van een VvE administratie wordt voldaan.

 

De Vereniging van Eigenaren is verantwoordelijk voor uw gezamenlijke eigendom.

Goed beheer van uw eigendommen is voor u van groot belang.

U wilt naast een veilige en prettige woon-/werkomgeving, zeker zijn dat de vereniging financieel gezond is.

 Wij houden ons dagelijks bezig met alle aspecten van VvE’s. IBB VvE Beheer ontzorgt het bestuur en de vereniging.

Wilt u weten wat IBB voor uw VvE kan betekenen? Neem dan contact met ons op!

 

 

3 + 14 =

VvE Portaal

ContactGEGEVENS

Telefoon

+31 (0)226-234800

Email

info@ibbvastgoedadvies.nl

Adres

Zuiderweg 7
1734 JK Oude Niedorp